Aamuhämärässä kuljen iloiten, vaikka taivas on harmaa. Kirjoittajapiirissä ystävät ovat kiinnittäneet huomiota siihen, kuinka positiivinen olen. Aurinko paistaa kaikkialla, minne menen, kaikessa mitä teen. Ihmettelen, kuinka voi olla mahdollista, että yhteen luonteenpiirteeseen kiinnitetään huomiota, kun yleensä ihmiset kiinnittävät huomiota sairastamaani Aspergerin oireyhtymään. Tiistai-iltana olin hyvin onnellinen, kun huomasin, ettei kukaan kiinnittänyt Aspergeriin huomiota. Ja se, jos mikä, tuntui niin hyvältä, että olin iloinen vielä illalla. Olin menossa nukkumaan, olin laittamassa villasukkia jalkaan. Ajattelin, että kaikki meni ihan hyvin, kun sain nauttia. Moision koulun kotitalousluokasta tulvahti hyvä pullan tuoksu, lapset olivat leipomassa. Se sai minut oikein hyvälle mielelle!